به گزارش ایرنا، حیدر بهاروند شامگاه سه شنبه در حاشیه اختتامیه بازی های لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه انقلاب کرج در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این فصل سطح مسابقات خیلی بالاتر از فصل گذشته بود و نظم خوبی به ویژه در هفته های پایانی داشت.
وی با بیان اینکه نظارت خوبی نیز در 6 هفته پایانی بر رقابت ها وجود داشت، گفت: تمام تلاش کمیته های اخلاقی، حراست فدراسیون فوتبال، ناظران و کمیته داوران که به صورت مرتب بازی ها را رصد می کردند این بود که در این مسابقات حقی از کسی ضایع نشود.
بهاروند گفت: تیم هایی که بالا آمدند حقشان بود، تیم های دیگر نیز حق داشتند اما هفته های پایانی مشخص کرد که چه تیم هایی بالا بیایند.
وی با اشاره به اینکه همکاری باشگاه برای ما مهم است اظهار داشت: باشگاه ها و هیات های فوتبال استان ها اگر همکاری نکنند نمی توانیم به نحو خوبی بازی ها را برگزار کنیم .
هفته پایانی لیگ دسته یک کشور، عصر سه شنبه در کرج برگزار شد، در این بازی تیم های گل ریحان گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود گل گهر به پایان رسید.
صعود گل گهر سیرجان از هفته پیش به لیگ برتر کشور مسجل شده بود و پس از کسب این برد نیز در صدر جدول لیگ دسته یک کشور قرار گرفت.
تیم فوتبال گل ریحان البرز نیز با 48 امتیاز در مکان سوم جدول لیگ دسته یک کشور قرار گرفت.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.