در اولین جلسه کارگروه رونق تولید شهرستان کرج در سال جدید، مشکلات ۳ واحد صنعتی - دارویی و کشاورزی مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، این کارگروه امروز به ریاست محمد مجرد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج در سالن غدیر فرمانداری کرج تشکیل شد.

در این کارگروه که مدیران واحدهای تولیدی و روسای ادارات پیگیر کار نیز حضور داشتند، چهره به چهره مشکلات مدیران 3 واحد صنعتی- دارویی و بخش کشاورزی در شهرستان پیگیری شد. 

مجرد در حاشیه این کارگروه گفت: این جلسات در راستای رونق و ادامه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور خود مدیران واحدها تشکیل می شود و بدنبال آن بازدیدهای میدانی نیز خواهیم داشت تا بنحو مناسب تری تصمیماتی اتخاذ نماییم تا به چرخش بیشتر چرخه تولید و رونق آن منتج شود. 

وی افزود: در اولین جلسه کارگروه رونق تولید شهرستان کرج طی سال جدید، 3 پرونده مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات آنها مطرح شد، که تزریق سرمایه در گردش و رفع موانع زیست محیطی این واحدها عمده درخواست های طرح شده بود که رفع موانع آن مورد بررسی قرار و تصمیم گیری قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج گفت: علاوه بر بازدیدهای دوره ای که از ادارات بصورت سرزده داریم؛ از این پس قرار است در محل واحدهای تولیدی و کارگاه های صنعتی نیز حضور پیدا کنیم تا در جهت رونق تولید شهرستان تصمیمات بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.