به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری البرز در متن پیام استاندارالبرز آمده، «... وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم ...» قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا بر گرفته از آموزه های دینی و ملی کشورعزیزمان ایران است که در اصول قانون اساسی جای گرفت و پس از بیست سال از پیروزی انقلاب به همت دولت جمهوری اسلامی جامه عمل به خود پوشید.
با امید به اینکه به حول و قوه الهی، همت عالی مردم و مسئولان روز به روز شاهد موقعیت بالنده تر و با تجربه تر از پیش برای این نهاد باشیم، در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان سال «رونق تولید » نامگذاری شده،همگی تلاش و کوششی کنیم تا همچون گذشته منویات رهبری فرزانه انقلاب را نصب العین قرار داده و انشاء الله توفیقات روزافزونی در خدمت به مردم شریف و سر افزار البرز داشته باشیم.
اینجانب فرا رسیدن نهم اردیبهشت، سالروز تاسیس نهاد های مدنی شوراهای اسلامی را به ملت شریف ایران، شهروندان ارجمند استان البرز بویژه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر وروستا در استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با اتکال به الطاف حضرت رحمان و تلاش و پشت کار روز افزون در جهت کارآمدی بیشتر این نهاد و تحقق عمیق تر مردم سالاری و مشارکت همگانی در تصمیم سازی، تصمیم گیری و نظارت بر امور توسط مردم گام موثر تری برداریم.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.