به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پیام آیت‌الله حسینی همدانی آمده است: (کسانی که ظلم کردند) به ‌زودی ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﻧﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﮔﺎﻫﻲ بازخواهند ﮔﺸﺖ؟ خبر شهادت مظلومانه «حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی قاسمی «ره » سبب تأثر و تألم شد.
تاریخ پر معنویت و مشعشع روحانیت شیعه پر است از ایثار، مجاهدت و شهادت. هر جا و هر وقت خطری متوجه اسلام و مسلمین در اقصی نقاط عالم شده است روحانیت با تمام قدرت اقدام به انجام‌ وظیفه کرده و در راه حمایت و دفاع از کیان دین و عزت مردم خطرپذیر بوده بدون کوتاهی و عقب‌نشینی در این مسیر شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است‌. امروز که اهریمنان و خناثان با تمام توان دین و فرهنگ ناب اسلام و تشیع را در فضای مجازی هدف قرار داده و هر نوع آلودگی، ابتدال و شبهه را نشر می‌دهند بر مسئولان مربوطه لازم است که هرچه سریع‌ تر نسبت به کنترل و هدایت آن اقدام کنند و نگذارند اتفاقات تأسف ‌بار تکرار شود.
اینجانب شهادت مظلومانه روحانی بزرگوار جناب حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی قاسمی را به حوزه علمیه همدان و خانواده محترم، فرزندان، دوستان و هم‌سنگران شهید تبریک و تسلیت عرض نموده برای ایشان علو درجه و رفعت مقام و بازماندگان صبر و اجر از حضرت حق خواستارم.
8029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.