دکتر مهرداد بابایی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت به هشت هزارو 924 تماس تلفنی در قالب ارائه مشاوره به بیماران و اعزام آمبولانس پاسخ داده شد.
وی ادامه داد:طی پاسخگویی به این تعداد تماس و پس از تریاژ و اولویت بندی صورت گرفته،2 هزار و 724 ماموریت توسط تکنسین های پر تلاش اورژانس انجام شد.
به گفته وی، از این تعداد 368 مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و 2 هزار و356ماموریت به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی بود.
بابایی، تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس البرزرا یک هزارو 54 نفر اعلام کرد و گفت: یک هزارو 367 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
این مسئول اظهارداشت: در هفته گذشته که مصادف با هفته جهانی سلامت بود ، اورژانس همگام با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز مشارکت داشته و با استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس به همراهی تیمی از معاونت بهداشت در نقاط مختلف شهر کرج در تست رایگان غربالگری ایدز حضور فعال داشت.
وی یاد آور شد: همچنین در روز جمعه و در ششمین روز از هفته سلامت با استقرار در مصلی های نماز جمعه استان البرز در امر تست رایگان قند خون و فشار خون در خدمت نمازگزاران البرزی انجام وظیفه شد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.