به گزارش ایرنا، مریم اسماعیلی فرد روز یکشنبه در نشست مشترک انجمن روزنامه نگاران زن ایران و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز افزود: پیگیری امور مرتبط با بانوان فراتر از جریانات سیاسی و تعلق به آنان است.
وی ادامه داد: بانوان در کنار برخی خلاءهای قانونی، عرفی و اجتماعی همواره با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند که گاهی به سنت تاریخی و رقابت های ناصحیح بین بانوان بازمی گردد در حالیکه با فرهنگ سازی و ترویج نگاهی عمیق باید در میان بانوان نهادینه شود تا از فرصت های پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از نگاه دولت و باور به توانمندی های مدیریتی بانوان در ابلاغ اختصاص 30 درصد از پستهای مدیریتی به بانوان یادآور شد: خوشبختانه با نگاه ویژه استاندار البرز به این مهم شاهد انتصاب مدیران جوان و خوش سابقه در پست های مختلف مدیریتی هستیم که امیدواریم با تحقق کامل آن شاهد تحولات مثبتی در سطح استان باشیم.
پیگیری انتصاب بانوان در دستگاه های اجرایی، توان افزایی زنان در دو بخش بانوان نخبه و عموم جامعه، برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه مختلف مرتبط با امور بانوان از جمله برنامه های عنوان شده از سوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بود که در این جلسه مطرح شد.
وی از روزنامه نگاران و خبرنگاران بانوی البرز خواستار نگاه عمیق و بررسی مسائل مختلف با امور بانوان با نگرشی علمی و حرفه ای شد تا به عنوان وجدان آگاه اجتماع بتوانند منعکس کننده نیازها و مطالبات به حق این قشر از جامعه باشند.
اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز برای قانون گردش آزادانه آمار و اطلاعات آمادگی دارد اطلاعات مورد نیاز خبرنگاران این استان را از وضعیت زنان و خانواده و نقاط قوت و ضعف به تفکیک موضوع در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.