مدیر عامل باشگاه شهدای رزکان نو کرج روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از اتمام هفته هفدهم لیگ دسته سوم کشور و تساوی ارزشمند تیم شهدای رزکان البرز برابر سینا صنعت ایذه و با توجه به باخت تیم استقلال ملاثانی برابر وحدت پدیده بوشهر و همچنین تساوی تیم های سپاهان نوین اصفهان و کیان تهران، تیم شهدای رزکان البرز پس از سال ها حضور در لیگ دسته سوم کشور، در پایان یک هفته مانده به پایان مسابقات راهی لیگ 2 شد.
حمید کریمی افزود: این رخداد برای نخستین بار است که در استان بوقوع پیوسته و تمامی سعی ما بر این است که بتوانیم تیم فوتبال شهدای رزکان البرز را به لیگ یک برسانیم.
وی با بیان اینکه حضور یک تیم کرجی در لیگ دسته یک خالی است اظهار داشت: تمامی بازیکنان و کادر فنی این تیم از بچه های کرج هستند و صعود یکی از بزرگ ترین آرزوهای ما بود که محقق شد.
کریمی با بیان اینکه این تیم هم اکنون با 34 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته سوم کشور قرار دارد گفت: روز شنبه یک بازی با تیم پاراک تهران در ورزشگاه انقلاب کرج خواهیم داشت که در صورت پیروزی، قهرمانی لیگ دسته سوم کشور را نیز از آن خود خواهیم کرد.
وی ادامه داد: صعود رزکان به لیگ دسته دوم کشور قطعی شده اما بازی روز شنبه برای قهرمانی در لیگ دسته سوم است.
کریمی با بیان اینکه این تیم برای صعودهای دوباره نیازمند حمایت های معنوی است افزود: جشن صعود و چه بسا قهرمانی تیم شهدای رزکان نماینده شایسته البرز در مسابقات لیگ سه کشور، شنبه هفته آینده 14 اردیبهشت ماه پس از پایان آخرین دیدار این تیم در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود.
7414/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.