به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی سپاه که در کانون جوانان بسیج سپاه البرز برگزار شد، افزود: امروز سپاه در هر جایی که جامعه نیاز دارد حضور دارد و این حضور از سیل و زلزله تا جنگ تهاجمی و فرهنگی دیده می شود.
وی اظهار داشت: سپاه برای دفاع از انقلاب ورود می کند و کارنامه موفقی دارد و امروزه نیز پیروزی بزرگی به دست آورده ایم که همان قراردادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی توسط آمریکا است.
یوسفی گفت: این محکمترین دلیل بر این است که آمریکایی ها حتی خواب غلبه بر سپاه را نخواهند دید و اگر توانایی داشتند این موضوع را از فضای واقعی به فضای مجازی نمی بردند.
وی افزود: اگر می توانستند بر علیه سپاه کاری کنند نیاز نبود نام آن را در لیست گروه های تروریستی قرار دهند و بردن این موضوع از فضای واقعی به فضای ذهنی و مجازی یعنی شکست سنگینی برای استکبار جهانی و آمریکا است.
وی همچنین با اشاره به همزمانی روز عقیدتی سیاسی سپاه و روز معلم، اظهار داشت: آثار شهید مطهری برابر با نیاز جامعه است نه علم و خواسته خودش زیرا زمانیکه احساس نیاز در جامعه کرد با تمام تواضع کتاب داستان راستان را برای بچه ها نوشت و پس از آن کتب فلسفه و روش رئالیسم می نوشت و حتی در جایی که در زمان طاغوت نیاز می دید مساله حجاب را در مجله زن روز می گفت.
یوسفی در ادامه با اشاره به همزمانی روز معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه، گفت: ماموریت اصلی مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، پاسداری از پاسداران است که با تمام توان سعی و کوشش کردیم تا بتوانیم خادمی مجموعه پاسداران و بسیجیان را به نحو شایسته ای انجام دهیم.
وی به ارایه عملکرد یکساله در این حوزه پرداخت و بیان داشت: اعزام 350 نفر از پاسداران به دوره های تربیت و تعالی مشهد مقدس، شرکت یک هزارو500 نفر در قالب 418 خانوده از تمام رده های سپاه در دوره های خانوادگی، حضور 700 پاسدار در دوره های تربیت و تعالی استان و حضور 750 نفر از سربازان در دوره های تربیت و تعالی از جمله این فعالیت ها می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: برگزاری نشست های اعتقادی- اخلاقی و معنوی برای 70 در رده های مختلف، برگزاری یک هزار و 750 جلسه آموزش قرآنی نور مبین، برگزاری 17 کلاس در سطح ستاد استان و اجرای دوره های آشنایی با تشکیل خانواده برای 150 نفر از مجردین از دیگر فعالیت های این بخش در سال گذشته می باشد.
در پایان این مراسم از مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه استان البرزتجلیل شد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.