محمد محمدی فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهم‌ترین اولویت فعالیت‌های تمام دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار استان برای هم‌وطنان مناطق سیل‌زده است.
وی اظهار داشت: اقلام اهدایی البرزی‌ها به هموطنان سیل‌زده که شامل لوازم‌خانگی، پتو، مواد غذایی، لباس، فرش و موکت، مواد غذایی و آب آشامیدنی بود به ‌وسیله 82 دستگاه تریلر، کامیون و کامیونت به استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان منتقل شد.
وی افزود: مردم استان البرز از ابتدای حادثه سیل اخیر با کمک 120 میلیارد ریالی به هموطنان مناطق سیل‌زده رتبه دوم کشوری را کسب کردند.
محمدی فرد با تقدیر از مراکز نیکوکاری محله محور در فعالیت جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده گفت: همچنان دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های کالایی در خدمت مردم البرز هستند و کمک‌های نقدی نیز از طریق کد دستوری#99*8877* و شماره کارت 6037997900001000 قابل دریافت است.
مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: چهار مرکز نیکوکاری با همکاری بسیج و ستاد بازسازی عتبات عالیات با استقرار آشپزخانه در مناطق سیل‌زده به‌صورت روزانه با حدود 25 هزار وعده‌غذای گرم از هموطنان سیل‌زده پذیرایی می‌کنند.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.