به گزارش ایرنا، اسماعیل خلیلی روز شنبه در جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای تولیدی نمونه استان البرز افزود: سیاه نمایی های بسیاری را در این زمینه شاهد بودیم که بواسطه وجود تعامل سازنده بین کارگران و کارفرمایان نتیجه بخش نبوده است.
وی ادامه داد: کارگران نجیب در طول 40 ساله انقلاب یاور نظام بودند و با توقع کم زندگی می کند آنچه که کارگر به آن می بالند و کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد وجود فضای پرثمر کار و تولید است.
خلیلی گفت: در البرز حدود 300 هزار کارگر بیمه شده اجباری و 10 برند داریم که بزرگترین شهرک صنعتی کشور در آن فعال است.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع در البرز 450 هزار بیمه شده با یک میلیون و 500 هزار نفر بیمه شده اصلی و فرعی زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی داریم.
خلیلی اضافه کرد: در سال گذشته سه درصد از این 300 هزار نفر یعنی حدود 12 هزار و 260 پرونده اختلاف کارگر با کارفرما داشتیم که نوید بخش وجود مهد تمدن و تفکر در استان البرز است.
وی تاکید کرد: در سال گذشته حتی یک مورد هم تجمع هم نداشتیم امروز کارگران به یک تفاهم و تعامل دست یافته اند که نتیجه آن حفظ اشتغال موجود بوده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال گذشته پیش بینی می شد تحریم ها ریزش نیروی انسانی را داشته باشد اما تراژ اشتغال در این استان مثبت است و از نیروی انسانی در واحد کار صیانت شده است.
خلیلی اضافه کرد: سال گذشته 55 نفر فوتی در نتیجه حوادث ناشی از کار داشتیم و با کاهش تلفات ناشی از حوادث کار یک هزار و 250 کمیته حفاظت فنی بهداشت در استان البرز فعال شده است.
وی ادامه داد: 34 نهاد مدنی و شورای اسلامی استان البرز به 95 شوری اسلامی افزایش یافته و نوید بخش بهبود هر چه بیشتر چرخه تولید و اقتصاد در استان البرز است.
در این آیین از 20 کارگروه ، 7 کارگر و 6 واحد نمونه استان البرز تجلیل شد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.