به گزارش ایرنا، جمشید انصاری روز شنبه در حاشیه بازدید از سرم سازی البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخبگان به دلیل توانمندی که دارند فرصت بیشتری برای جذب در آزمون های استخدامی دارند.
این مقام مسئول افزود: برای رشته های مختلف شغلی که از سوی دولت تعریف شده است از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی و از طریق آزمون های استخدامی متناسب با نیاز کشور ، تامین نیروی انسانی می شود.
وی ادامه داد: البته استخدام اعضای هیأت علمی دانشگاه ها روند متفاوتی دارد زیرا از طریق آزمون ویژه توسط 2 وزارتخانه علوم و بهداشت درمان
انجام می گیرد.
این مسئول با بیان اینکه 15 درصد از بازار نیروی کار دست بخش دولتی یاعمومی است، گفت: این بخش اعم از دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح را تشکیل می دهد که از حدود 23 میلیون نفر شاغل در کشور، سه میلیون و 800 هزار نفر در بخش عمومی یا دولتی مشغول به کار هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی اشاره کرد و اظهار داشت: این موسسه با توجه به برخورداری از سرمایه عظیم انسانی، کارشناسان متخصص، امکانات، تجهیزات آزمایشگاهی و پیشینه علمی قابل توجه، نقش قابل توجهی در سلامت دام و انسان دارد و ازموسسات کلیدی کشور در حوزه تحقیقات دارویی است.
معاون رئیس جمهوری درخصوص سفر خود به استان البرز بیان داشت: این سفر با دعوت استاندار البرز و با هدف بررسی وضعیت نیروی انسانی و امکانات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی انجام شد.
انصاری گفت: تامین نیروی انسانی متخصص، امکانات و تجهیزات روزآمد نقش موثری در ارتقای فعالیت موسسه رازی دارد زیرا فعالیت این موسسه
در تامین امنیت غذایی و سلامت کشور تاثیر گذار است و ما آماده هستیم تا نیازهای این موسسه را بررسی کنیم.
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از سال 1303 در منطقه حصارک کرج فعالیت دارد و بخشی از واکسن های دامی و انسانی کشور دراین موسسه تامین می شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.