به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در نشست بررسی و حل موانع خدمات مسافربری فرودگاه پیام در کرج افزود: مسافربری شدن این فرودگاه یک مطالبه مردمی بوده که زیرساخت های لازم با صرف هزینه های بالا در فرودگاه پیام فراهم شده است
وی ادامه داد: بر اثر حادثه ای که حدود سه ماه پیش به واسطه اشتباه خلبان در فرودگاه فتح البرز رخ داد، روند ادامه پروازهای مسافربری در پیام متوقف شد.
شهبازی گفت: پیگیری های بسیاری برای راه اندازی دوباره این فرودگاه صورت گرفت، همچنین هفته گذشته طی دیداری با رییس کل بازرسی کشور این موضوع مطرح شد.
وی افزود: در نشست با رییس کل بازرسی کشور مقرر شد که نشستی تخصصی در خصوص موانع راه اندازی بخش مسافربری پیام با حضور مسئولان مربوطه از فرودگاه های فتح و پیام، سازمان های نظارتی و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار و نتیجه آن به بازرسی کل کشور ارسال شود.
استاندار البرز اضافه کرد: در خصوص فرودگاه پیام به لحاظ تخصصی باید الزامات ایمنی رعایت شود تا از این نظر مانعی وجود نداشته باشد.
وی گفت: این نشست به منظور راه اندازی و آغاز پروازهای مسافربری فرودگاه پیام برگزار شده چراکه ظرفیت ها و زیرساخت های بسیار خوبی در این فرودگاه مهیا شده که باید مورد بهره برداری مردم قرار گیرد.
شهبازی افزود: تمام تلاش ما در حوزه های مختلف استان این است که امنیت، آرامش و سلامت مردم تامین شود از این رو راه اندازی فرودگاه پیام را با رعایت الزامات ایمنی و استانداردهای لازم در دستور کار داریم.
وی عنوان کرد: با تمام این تفاسیر یک فرصت یک ماهه برای رفع موانع فرودگاه های فتح و پیام با رعایت حداقل استانداردها و ایمنی در نظر گرفته می شود، که پس از این مدت شاهد پرواز هواپیمای مسافری از پیام باشیم.
بخش مسافربری فرودگاه پیام البرز 23 شهریورماه سال گذشته فعال شد که پس از حادثه هواپیمای 707 ارتش در فرودگاه فتح البرز ، پروازهای فرودگاه پیام نیز متوقف شد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.