به گزارش ایرنا، سالار قاسمی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از 250 برگزیده سفیران سلامت و فعالان عرصه سلامت در مدارس آموزش و پرورش البرز که در کانون امام علی (ع) کرج برگزار شد، اظهارداشت: هرساله به مناسبت هفته سلامت از سوی سازمان جهانی بهداشت موضوعی خاص که اولویت بهداشت عمومی را نشان می دهد، انتخاب می شود.
وی با اشاره به اینکه موضوع پوشش همگانی سلامت با شعار «سلامت برای همه» در این مرحله از مسابقه انتخاب شده بود، اثر هنری دانش آموز البرزی برتر شناخته شد.
قاسمی بیان داشت: به دبیرخانه این مسابقه در ایران یک هزار و 880 اثر ارسال شد که 900 اثر آن در کشور پس از ارزیابی داوران برتر شناخته شد.
وی اظهارداشت: 14 اثر از ایران به دبیرخانه این دوره از مسابقات در آسیای مدیترانه ارسال شد که اثر پرهام خیری از دانش آموزان البرز حائز رتبه دوم جهانی شد.
قاسمی هفته سلامت را فرصتی مناسب برای همه افراد در جامعه دانست و ادامه داد: برگزاری جشنواره ها، مسابقات و طرح ها در جامعه موجب ارتقای سلامت و مشارکت دانش آموزان می شود.
وی یادآورشد: دوم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نام گذاری شده است که در مدارس استان البرز با مشارکت دانش آموزان و مراقبین سلامت بیش از 800 برنامه شاخص در حال اجراست.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.