فرماندار نظرآباد گفت: پیرو عقیده و توجه استاندار البرز، انتصاب بانوان شایسته را در پست های مدیریتی با باور راسخ دنبال می کنم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فلاح نژاد در مراسم معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد که ظهر سه شنبه در فرمانداری نظرآباد برگزار شد، افزود: حسن توجه استاندار البرز برای اعتماد به توانمندی های بانوان قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: استاندار البرز با نگاهی دقیق و حساسیتی ویژه به انتخاب و انتصاب افراد در مناصب مدیریتی استان می پردازند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز نیز در این مراسم گفت: اعتماد و باور استاندار البرز برای انتصاب ۲ بانو در پست های سرپرستی معاونت فرمانداری های نظرآباد و فردیس قابل تقدیر است. 

مریم اسماعیلی فرد افزود: این انتصاب گامی مهم در مسیر تحقق وعده دولت مبنی بر تحقق سهم ۳۰ درصدی بانوان از مناصب مدیریتی است.

وی عنوان کرد: پست مهم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در سالی که قرار است انتخابات برگزار شود، بسیار حائز اهمیت است که نشان از اعتماد به بانوان البرز دارد.

اسماعیلی فرد افزود: معتقد هستیم منعی برای نقش آفرینی مثبت زنان در جامعه اسلامی وجود ندارد و دلیل انتخاب ایشان توانمندی و کارآیی است.

وی گفت: سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد به طور حتم به گونه ای اقدام می‌کند که الگویی شایسته برای تمامی بانوان باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد نیز در ادامه با قدردانی از حسن اعتماد و توجه استاندار البرز اضافه کرد: برنامه محور و منسجم در راستای نیل به آرمان های نظام و اهداف دولت تدبیر و امید حرکت خواهم کرد.

راضیه نظری گفت: باور استاندار البرز به توانمندی‌های بانوان بسیار ارزشمند است و امید دارم که با تلاش روز افزون پاسخگوی این اعتماد باشم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.