به گزارش ایرنا ، مریم اسماعیلی فرد روز سه شنبه در آیین معارفه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری نظرآباد افزود: به دنبال انتصاب زنان شایسته هستیم چراکه حضور آنان در پست های مدیریتی حق و وظیفه این قشر محسوب می شود.
وی ادامه داد: حضور یک بانو در پست سیاسی در آستانه انتخابات حاکی از نگاه روشن به حوزه توانمندی زنان است که باید این مهم را ارج نهاد.
اسماعیلی فرد گفت: باور استاندار البرز به توانمندی زنان استان البرز نیز در این برهه زمانی نزدیک شدن به زمان انتخابات نیز حاکی از توانایی هایی است که در این قشر عظیم جامعه وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش ها چهار بانوی دیگر نیز از روسای ادارات شهرستان نظرآباد هستند این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.
راضیه نظری معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری نظرآباد نیز گفت: قدمت 9 هزار ساله در نظرآباد شاخصه مهم مدنیت در این شهرستان است که باید از این ظرفیت استفاده لازم را برد.
وی افزود: باید برنامه ریزی های جدی تری را دراین زمینه داشت و از وجود چهره های مختلف فرهنگی و مذهبی باید بهره بیشتری برد.
نظری یادآور شد: هدف و اولویت خدمت کردن به مردم است که با در پیش بودن رخداد سیاسی مهم انتخابات باید تلاش های ویژه ای در این زمینه به خرج داد.
وی اضافه کرد: باتوجه به شعار سال « رونق تولید» باید به کاهش آسیب های اجتماعی و برای تحقق و پیشبرد اهداف اقتصادی کمک کنیم.
نظری گفت: نگاه جنسیتی به جهت توسعه پایدار نظام اسلامی دولت کنار رفته که این مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: تعامل با رسانه ها و برنامه ریزی منسجم برای بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل از جمله موضوعات مهمی است که مدنظر قرار خواهم داد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.