به گزارش ایرنا، عزیز اله شهبازی روز دوشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه بزرگراهی شهید همت افزود: برخی مسئولان در حضور رسانه ها وعده اتمام این پروژه در تیرماه جاری دادند که باید این وعده محقق شود.
وی ادامه داد: با حضور مسئولان وزرات راه و شهرسازی بارها این پروژه مهم مورد بازدید قرار گرفته و تکمیل آن در نهایت به تیرماه 98 موکول شد.
استاندار البرز گفت: اتمام این پروژه مهم در هیات دولت اعلام شده است.
وی افزود: اکنون بحث معارضان پروژه مطرح است که باید موانع اتمام آن در زمان مقرر هر چه سریع تر اعلام شود.
شهبازی گفت: این پروژه از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است، پروژه های بزرگتری در کشور در مدت کمتری به اتمام رسیده بنابراین باید وعده داده شده برای زیر بار ترافیک رفتن پروژه ادامه همت در تیرماه امسال عملی شود.
وی تاکید کرد: تا زمان مقرر یعنی تیرماه جاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز هر 15 روز یک بار باید با بازدید های میدانی پیگیری لازم را از روند تکمیل کار داشته باشد.
استاندار البرز یادآورشد: پروژه ادامه همت از مطالبات رئیس جمهوری در روز معارفه استاندار البرز است و این پروژه با بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز به لحاظ اعتباری رفع موانع شد.
شهبازی خاطرنشان کرد: باید طی مکاتباتی با شرکت ساخت راه های کشور نسبت به حل و فصل 120 میلیارد ریال هزینه رفع معارضان از طریق اداره کل راه و شهرسازی البرز اقدام شود.
پروژه بزرگراه شهید همت در هفت کیلومتری شرق کرج به علت وجود معارضان حدود پنج سال پیش متوقف شد که با پیگیری های انجام شده اکنون این پروژه مراحل پایانی را می گذراند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.