فرشته فهمیده روز چهارشنبه در حاشیه همایش سیل مهربانی در مدرسه پسرانه شهدای فردیس به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای همدردی با مردم مناطق سیل زده کشور ، دانش‌آموزان و فرهنگیان این ناحیه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به سیل زدگان استان لرستان اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: دانش آموزان و فرهنگیان در استان های لرستان و خوزستان دچار خسارت زیادی شدند و تلاش ما بر این است به عنوان یک فرهنگی آنچه در توان داشته باشیم نیاز اولیه خانواده های فرهنگی را با کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان فراهم کنیم.
وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی معین استان لرستان است در همین راستا در سطح مدارس این شهرستان با عنوان پویش سیل مهربانی هم کلاس ها کمک ها جمع آوری خواهد شد.
وی اظهارداشت: تلاش بر این است که با این اقدام در بین دانش آموزان وحدت و یکپارچگی فرهنگ سازی شود اگر حادثه ای رخ می دهد بتوانند در کنار هموطنان و هم سن و سال های خود با آنها همدردی کنند.
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: فرهنگیان و دانش آموزان با حضور همیشگی و فعالانه در وقایع غیرمترقبه کشور وحدت، همدلی و کمک به همنوعان که از مهمترین صفت ارزشمند انسانی هستند را به نمایش گذاشته اند.
فهمیده گفت: پنج هزار فرهنگی در ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس مشغول خدمت هستند که در تصمیمی زیبا و انساندوستانه یک روز حقوق خود را برای کمک به مردم سیل زده لرستان اهدا کردند.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.