«مریم اسماعیلی فرد» روز چهارشنبه در گفت و گوی تلفنی با ایرنا از محل شهرستان کارون در استان خوزستان افزود: پشه بند، لوازم خانگی و پوشاک به ویژه تهیه پارچه با توجه به اینکه البسه مردم خوزستان محلی است از جمله اقلام ضروری دراین زمینه به شمار می رود.
وی ادامه داد: استان البرز بعنوان معین خوزستان در مواقع بحرانی تعیین شده و با توجه به دستور استاندار البرز با تشکیل کمپ و پویش ' دل آرام ' تیم ویژه ای برای بازدید های میدانی از مناطق سیل زده خوزستان تشکیل شد.
اسماعیلی فرد گفت: طی چند روز اخیر این تیم که متشکل مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور به همراه مدیرکل معاونت برنامه ریزی، معاون اجتماعی استانداری البرز است توانسته با رصد نیازهای منطقه بسترها را برای کمک رسانی هرچه بهتر به زنان و کودکان خوزستان فراهم کند.
وی اضافه کرد: کمپین دل آرام با همکاری جمعی از دولت زنان البرز، سمن ها و خیریه ها و فعالین اقتصادی مایحتاج خاص زنان و کودکان سیل زده را از جمله شیرخشک، شیشه، پستانک، اسباب بازی، پوشک، نوار بهداشتی و لباس زیر با حضور میدانی و تهیه هزار بسته اقدامات ویژه ای را در کمک به سیل زدگان خوزستان آغاز کرده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کالاهای جمع آوری شده به صورت متمرکز از سوی هلال احمر از طریق هوایی ارسال شده است.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.