به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز سه شنبه در نشست با مسئولان اداره ورزش و جوانان و سمن های جوانان شهرستان فردیس افزود:متاسفانه ما از شرایط حاکم بر فضای مجازی عقب افتاده ایم و متولیان امور فرهنگی باید در این حوزه برای آگاه سازی جوانان و یادآوری ارزش های اعتقادی و ملی تلاش کنند.
وی اضافه کرد: توجه به امور جوانان، تامین نیازها و رسیدگی به دغدغه های آنان از جمله اساسی ترین وظایف مسئولان است.
ایمانی از جوانان به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور یاد کرد و اظهار داشت: سرمایه گذاری بر روی جوانان و پشتیبانی از آنها از جمله ارزشمندترین امور در جهت ایجاد انگیزه برای جوانان و توسعه و پیشرفت آینده کشور است.
ایمانی با ابراز رضایت و قدردانی از مشارکت گسترده جوانان شهرستان فردیس در کمک به سیل زدگان ،افزود: پیوند علم، صنعت و جوانان، جامعه را به سمت پیشرفت سوق می دهد و پیوند جوانان با جامعه از طریق ورزش و روحیه جوانمردی موجب ترویج رفتارهای خیرخواهانه و انسان دوستانه می شود.
امام جمعه فردیس با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به امور فرهنگی جامعه به ویژه جوانان یادآور شد: ارزش های فرهنگی باید از طریق آموزش و پرورش در مدارس پیگیری شود چرا که معلمان و آموزه های آنها بیشترین تاثیر را بر ذهن و تفکر دانش اموزان و هدایت آنها دارد.
وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان از طریق فضای مجازی بر لزوم فرهنگسازی در این خصوص تاکید کرد و افزود: آگاه سازی جوانان و نوجوان فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی باید از طرییق مدارس در جامعه نهادینه شود.
وی با بیان اینکه مسئولان از مشکلات در بدنه دستگاهها آگاهی لازم را ندارند از مسئولان مدارس و جوانان فعال در سمن های شهرستان خواست تا موارد لازم به ویژه در حوزه فرهنگی را به مسئولان اجرایی و تصمیم گیرنده انتقال دهند تا در اسرع وقت در خصوص آن تصمیم گیری شود.
***کاهش آسیب های اجتماعی به حضورفعال جوانان نیاز دارد
فرماندار شهرستان فردیس بر لزوم حضور فعال جوانان در امور فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد ،گفت: کاهش آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی در جامعه نیازمند حضور جوانان برای همراهی و کمک رسانی به مسئولان در این امور ضرورت دارد.
ابوالفضل اینانلو افزود: برنامه ریزی بهتر در امور شهرستان به صورت ویژه به کمک و همراهی و همفکری جوانان خلاق و ایده پرداز نیاز دارد.
وی با بیان اینکه در راستای برنامه ریزی بهتر در امور شهرستان اظهار داشت: نمایندگان جوانان می توانند در همه شوراهای شهرستان به جز شورای تامین و در زمان بررسی موارد امنیتی حضور داشته باشند.
مقام عالی دولت در شهرستان فردیس از حضور چشمگیر مردم پیشتازی جوانان و سمن های شهرستان فردیس در کمک رسانی به سیل زدگان تشکر و قدردانی کرد.
وی در ادامه بر لزوم تفکر و پژوهش در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط جوانان تاکید کرد و افزود: مخاطب اصلی رهبری در این بیانیه جوانان هستند که باید از راهنمایی های ایشان در این نقشه راه برای بهبود وضعیت جامعه استفاده کنند.
همچنین تیمور ولی پور معاون برنامه ریزی فرمانداری فردیس در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان، ورزش همگانی و شورای ورزش شهرستان فردیس گفت: همه مسئولان باید به ورزش نگاه ویژه ای داشته باشند.
وی با بیان اینکه سلامت در جامعه مستلزم ورزش است ، اظهار داشت: اگر جامعه ای از سلامت لازم برخوردار باشد مسئولان بهتر می توانند به مردم خدمات ارائه دهند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس گفت: ورزشکاران در میادین ورزشی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز در می آورند که نشان دهنده توانمندی بالای آنان است.
7413 / 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.