به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، حسین رحمانیان در حاشیه بازدید از هفتمین جشنواره لاله های کرج افزود:شاخص ترین هدف شورای هماهنگی روابط عمومی های ، همکاری در مسائل مختلف توسعه ای استان است.
وی با تاکید به اینکه با تشکیل شورای روابط عمومی های استان زمینه برای ارتقای این بخش مهم فراهم می شود، گفت: استاندار البرز به جایگاه رفیع رسانه ها و روابط عمومی ها باور دارد و بر تسریع در تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت و شورای هماهنگی روابط عمومی ها تاکید می کند.
رحمانیان گفت:چارچوب فعالیت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در این شورا تبیین شده و روابط عمومی ها به عنوان بازوان اصلی اطلاع رسانی در استان و شهرستان ها برای هماهنگی بیشتر و تسهیل در خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز درباره اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی اضافه کرد: روابط عمومی در واقع پل ارتباطی مسئولان با افکار عمومی، مخاطبان خاص و عام با نگرش ها، تمایلات ، عادت ها و سلایق متفاوت است.
وی با اشاره به اینکه استاندار البرز به اثر گذاری نقش روابط عمومی ها تاکید دارد ، افزود: روابط عمومی هر مجموعه با داشتن اطلاعات دقیق و آشنایی کامل از ماموریت های درون سازمانی خود باید بتواند هدایت کننده و پاسخگوی افکار عمومی باشد.
رحمانیان ، برگزاری نشست های تخصصی با مدیران، هماهنگی دوره های آموزشی و تلاش در ارتقاء جایگاه روابط عمومی مجموعه های ادارات استان البرز را از الزامات برنامه های پیش رو برشمرد و تاکید کرد: عملکرد خوب روابط عمومی‌ها می‌تواند پل ارتباطی قوی بین مدیران و شهروندان باشد.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز خاطرنشان کرد: بدون تردید روابط عمومی ها و رسانه های جمعی به عنوان 2 کانون مهم از نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه و فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارند.
رحمانیان از احیا و تقویت شورای اطلاع رسانی دولت به دستور استاندار البرز خبر داد و گفت:در این زمینه حرکت هایی شروع شده که نیازمند همراهی و همکاری تمام مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادها هستیم .
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.