مسعود مهرانی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به پویش ملی حمایت دانش آموزان از مناطق سیل زده ، اظهارداشت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی ، تلاش ، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس اجرایی شده است.
وی بیان داشت: سیل مهربانی همکلاسی ها با مشارکت و هم افزایی شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی و شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار می شود.
مهرانی نیا از این طرح به عنوان یک فرصت تربیتی و اجتماعی یاد کرد و یادآورشد: امیدواریم با همدلی دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده ها در مناطق سیل زده برطرف گردد.
وی ادامه داد: این پویش دانش آموزی روز چهارشنبه ، بیست و هشتم فروردین ماه 98 در 2 هزار و 581 کد مدرسه استان البرز در 10 صبح و همچنین در شیفت بعد ازظهر به صورت نمادین به اجرا در می آید.
مهران نیا با بیان اینکه تمامی وجوه نقدی اهدایی و داوطلبانه جمع آوری شده ازدانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس پس از تهیه و تنظیم در همان روز صورت جلسه می شود، اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب 0110769749001 با شناسه پرداخت 682825464 و شماره کارت 6037997929700459 واریز می شوداستان البرز 460 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.