نشست ویدئو کنفرانس سیل مهربانی همکلاسی‌ها با هدف ارتباط با تشکل‌های دانش‌آموزی، معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های معین و مناطق سیل‌زده در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین وطنی در این باره گفت: همزمان در سراسر کشور در ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان، طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در مدارس استان البرز اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، تلاش، ایثار میان دانش‌آموزان، همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از سیل و انسجام هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای مدارس در روز چهارشنبه ساعت 10 صبح اجرا می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز اضافه کرد: در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش‌آموزی، رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی و کارشناس معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

وطنی ادامه داد: این طرح در مدرسه معرفی شده از سوی آموزش و پرورش همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه پاکت‌هایی برای جمع‌آوری وجوه نقدی میان علاقمندان توزیع می‌شود، اظهار داشت: وجوه نقدی اهدایی بعد از جمع‌آوری از دانش‌آموزان، فرهنگیان و غیره بعد از صورتجلسه به حساب سایر منابع کمک‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان واریز می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البر یادآور شد: اقلام غیرنقدی جمع‌آوری شده توسط واحدهای آموزشی به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال و بعد از تجمیع و هماهنگی با ستاد مرکزی به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.