به گزارش ایرنا، داود عزیزی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان فردیس افزود: تعداد 14 سالن ورزشی ،استخر و زمین چمن دولتی در هفته جوان در اختیار جوانان این شهرستان قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: با دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان مکاتبه شده تا جوانان نخبه را برای تجلیل به اداره ورزش و جوانان معرفی کنند.
عزیزی افزود: در هفته جوان از جوانان نخبه،خانواده های شهدا و دستگاه برتر این شهرستان تجلیل می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان فردیس بیان داشت : همزمان با هفته جوان برنامه های شاد ومتنوعی از جمله کرسی آزاد اندیشی ، مسابقات فرهنگی و ورزشی ، برنامه های هنری در سطح شهرستان فردیس برگزار می شود.
وی گفت: برگزاری کارگاه آموزشی در بخش ازدواج و کاهش خطر بلایا برای جوانان در دانشگاه شانجان علمی کاربردی فردیس ، همایش تحرک فیزیکی در دانشگاه فرهنگیان فردوسی و برنامه های آموزشی و ترویجی تغذیه وسلامت در این شهرستان از دیگر برنامه های هفته جوان است.
عزیزی افزود: در حاشیه جشنواره نشاط و امید که در سالن شهدای مشکین دشت برگزار می شود آئین گلریزان برای کمک به مردم سیل زده خوزستان پیش بینی شده است.
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس نیز گفت: به مناسبت هفته جوان 2 هزار جلد کتاب به مدارس ،کتابخانه ها،بهزیستی فردیس اهداء می شود.
محمدرضا حفیظی افزود: تامین محتوای برنامه مراسم در هفته جوان معرفی گروههای هنری ، نمایشی و مجری هماهنگی به عهده اداره ارشاد است.
در ادامه اداره بهداشت شهرستان خواستار اکران تیزر قبل از پخش فیلم در سینماهای فردیس شد که قرار شد فایل تیزر به اداره ارشاد ارسال و در سینماهای فردیس اکران شود.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.