به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی در خظبه های نمازجمعه این هفته فردیس ،افزود: آمریکا یک روز پیش از روز پاسدار ، سپاه را تروریسم اعلام کرد.
وی بیان داشت : این اقدام نسنجیده ترامپ در حالی بود که نیروهای سپاهی به کمک سیل زدگان کشور شتافته بودند و مردم شاهد فداکاری و خدمات شایسته این عزیزان بودند.
ایمانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با سپاهیان پاسدار اضافه کرد:علت خصومت آمریکا با سپاه پیشتازی سپاه در امنیت و پاسداری از ارزش ها و انقلاب اسلامی است.
وی با اعلام اینکه آمریکایی ها بعد از جنگ جهانی دوم به دنبال این بودند که کدخدای جهان باشند، گفت: تنها مانع آنها برای رسیدن به اهدافشان جمهوری اسلامی است و این امر موجب نارضایتی و دیوانگی آنها شده است.
وی با بیان اینکه تروریست اعلام کردن سپاه چیزی جز خفت و خواری برای دشمنان نخواهد داشت، اضافه کرد: به زودی شاهد شکست های بیشتر آنها در جهان خواهیم بود.
خطیب نماز جمعه فردیس در بخش دیگر سخنان خود با تبریک روز جوان گفت: گام دوم انقلاب مربوط به جوانان و خطاب به آنها بیان شده است.
ایمانی افزود: مسئولیت پذیری، دغدغه مندی، اصلاح جامعه و وظیفه شناسی از خصوصیات جوانان تراز انقلابی است.
نمازگزاران شهرستان فردیس برای حمایت از سپاه پاسداران و انزجار از ترامپ از مصلی امام خمینی (ره) به سمت فلکه اول فردیس راهپیمایی کردند.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.