مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز از ارسال بالغ بر ۳۰۰ تن اقلام غیرنقدی جمع آوری شده به استان های سیل زده کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز در جمع خبرنگاران بیان کرد: به ‌دنبال وقوع سیلاب در استان‌های شمالی، جنوبی و غربی کشور، و ایجاد وضعیت‌ اضطراری در این مناطق، جمعیت هلال‌احمر استان البرز با سیل همدلی و همرنگی آحاد مردم نیکوکار و نوع دوست استان البرز، اصناف و کارخانه داران، اقدام به جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی شامل مواد غذایی،  کنسروجات،  آب معدنی،  مواد شوینده و بهداشتی، چادر امدادی مسافرتی،  پتو و .... نمود. 

وی با بیان این خبر افزود: اولین محموله های اقلام غیرنقدی از طریق ده کامیون به استان لرستان ارسال شد و با رایزنی هایی که با مسئولین فرودگاه صورت گرفت، هفت محموله از طریق هفت فروند هواپیما، که دو محموله به استان لرستان و پنج محموله به استان خوزستان ارسال شد. 

چرخساز با اشاره به اینکه البرز، معین استان خوزستان در بحران سیل تعیین شده است، با تاکید بر لزوم تداوم این همدلی، از مردم خیرخواه استان البرز دعوت کرد تا به منظور تسریع در بازگشت به شرایط مساعد در این مناطق،  کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را از طریق روش‌های زیر اهدا کنند.

- شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر

- واریز از طریق شماره ‌کارت بانک ‌ملت:

 ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶

- واریز از طریق شماره کارت بانک رفاه:

 ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.