به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای لیگ دسته یک فوتبال کشور، عصر روز چهارشنبه گل ریحانی ها میهمان کارون اروند خرمشهر بودند.
دیداری که در نتیجه آن، گل ریحان توانست با 2 گل از سد میزبان سختکوش خود بگذرد، سه امتیازی که برای این تیم به اندازه الماس ارزشمند و توانست جایگاه گل ریحان را در جدول ارتقاء بخشد.
نیمه اول این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و در نیمه دوم آن فشار تیم سرخ و طلایی گل ریحان چند برابر بیشتر شد تا در نتیجه آن روی یکی از ارسال ها در دقیقه 65 با ضربه پنالتی سر کاپیتان میر هاشمی، گل اول ثبت شود.
بعد از گل، مجتبی حسینی سر مربی گل ریحان البرز بار دیگر دستور حمله به شاگردانش داد تا تعداد گل ها را افزایش دهند .
اتفاق در آخرین دقیقه های بازی رخ داد و از روی نقطه پنالتی در دقیقه 87 گل ریحان به گل دوم توسط یاسر فیضی دست یافت.
در دیداری که مدیریت توپ و میدان در دست گل ریحان البرز بود، این تیم با سه امتیاز که قیمت طلا و الماس از دیار کارون به خانه برگشت و برای صعود به لیگ برتر امیدوار باقی ماند.
گل ریحان با این برد به رده سوم جدول لیگ یک صعود کرد و به جمع مدعیان لیگ برتری شدن رسید.
نماینده البرز در لیگ دسته یک فوتبال کشور، با پیروزی در مقابل خرمشهر در روز بد رقبا گل ریحان به صعود امیدوار تر شد.
گل ریحانی ها توانستند به دور از حواشی ، آرام آرام رنگ مدعی به خود گرفته و این روزها، به کسب آرزوی دیرینه مردم استان البرز که صعود به لیگ برتر است هر چه بیشتر نزدیک تر شود.
بازیکنان این تیم هم قسم شده اند تا در ادامه بازی ها، با تمامی توان جنگیده و صعود به لیگ برتر را به عنوان عیدی به مردم این استان تقدیم کنند.
گل ریحان پیش از این با بدشانسی هایی مواجه بوده که سبب شد تا این تیم آنچنان که باید نتواند نتایج خوبی کسب کند، این بد شانسی ها در حالی برای این تیم رقم خورد که در ابتدای بازی های لیگ دسته یک کشور، گل ریحان صدر نشین بود.
گل ریحانی ها تلاش می کنند تا با انگیزه بیشتر و کسب امتیازهای بیشتر، جایگاه خود را در جدول لیگ بالاتر برده و یک قدم به هدف نهایی خود نزدیک تر شوند.
این روزها این تیم به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح است و حریفان به خوبی می دانند که در بازی های پیش روی با فرزندان البرز بازی های آسانی نخواهند داشت.
گل ریحان البرز هم اکنون با 46 امتیاز پس از تیم های گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر در مکان سوم جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.