مجتبی آمر کاشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : فرهنگیان ایران کوچک در این کمپین سراسری در فضای مجازی از این عمل ترامپ و آمریکا اعلام انزجار و حمایت خود را از تمام نیروهای نظامی کشور به ویژه سپاه انقلاب اسلامی اعلام می کنند.
وی با اشاره به اینکه اقدام دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایرانیان را در دفاع از سپاه متحد کرده است،خاطرنشان کرد: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان های تروریستی، حمایت گسترده کاربران فضای مجازی ایرانی از این نیروی نظامی رسمی را در پی داشته است .
آمرکاشی گفت: در این حرکت ملی فرهنگیان البرز نیز در مقابل دشمن بی منطق خارجی اعلام می کنند که متحد و یکپارچه از نیروهای مسلح خود پشتیبانی می کنند.
وی بیان داشت: فرهنگیان البرز در این کمپین ملی بار دیگر یکصدایی مردم ایران همیشه سرافراز را به تصویر می کشند تا مستکبران بدانند که ملت ایران هوشیارانه پیرو راه ولایت و ارزش های دینی والهی است .
فرمانده سازمان بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش البرز با اشاره به فداکاری های سپاهیان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با گروه های تکفیری در منطقه گفت: امروز پاسداران با حضور در مناطق سیل زده کشور دوشادوش سایر نیروهای مسلح و دستگاه های امدادی و اجرایی به مردم خدمت می کنند.
استان البرز 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته و 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.