رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: بزرگترین فرش گل کشور در این کلانشهر پهن شده است.

به گزارش ایلنا، پیمان بضاعتی‌‌پور در این باره گفت: با برگزاری جشنواره لاله‌ها شرایط مناسبی برای رونق گردشگری و اشتغالزایی در کلانشهر کرج فراهم شده است.

وی ادامه داد: جشنواره هفتم از ۱۵ فروردین آغاز شده و تا زمانی‌که گل‌های لاله طراوت و شادابی لازم را داشته باشند، ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: با توجه به شرایط جوی و سرمای هوا تعدادی از لاله‌‌های کاشته شده در باغ گل‌های پارک شهید چمران هنوز گل نداده‌‌اند و باید منتظر شکوفایی آنها باشیم.

بضاعتی‌پور با اشاره به ایجاد بزرگترین فرش گل کشور در این باغ اظهار داشت: ۳۰۰ هزار پیاز لاله، شش هزار گل شب بو، بیش از ۴۰ هزار گل بنفشه و انواع گل‌‌های فصلی از جمله نرگسِ هلندی تار و پود این فرش را تشکیل داده‌‌اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان از جشنواره لاله‌‌های امسال خوب بوده و طبق آمار روزانه ۱۵ هزار نفر از این جشنواره بازدید می‌کنند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهای باعث تقویت روحیه نشاط شهروندان شده و رنگ و بوی شهر را تغییر می‌دهد، زینت چهره شهر با گل‌ها و درختان علاوه بر کاهش آلودگی هوا باعث افزایش جلوه‌های بصری محیط زندگی شهروندان شده و مسیر را برای داشتن شهری سبز هموار می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.