ابوالقاسم پالیزگیر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به مشکلات ترافیکی ناشی از فعالیت سامانه اخذ عوارض در محدوده شهرستان ساوجبلاغ ، روز گذشته این موضوع در گفت و گوی تلفنی با دکتر میر شفیعی معاون وزیر راه و شهرسازی در میان گذاشته شد.
وی ادامه داد: به دنبال این گفت و گوی تلفنی مقرر شد تا پایان هفته آتی برای تصمیم نهایی و جمع بندی با وزرات راه و شهرسازی اخذ عوارض در محدوده شهرستان ساوجبلاغ متوقف شود.
پالیزگیر افزود: به لحاظ وجود ده ها روستا و سه شهر در 2 طرف شمالی و جنوبی آزاد راه کرج- قزوین و حجم وسیعی از تردد ساوجبلاغی‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی در این محدوده، نصب دوربین اخذ عوارض سبب نارضایتی مردم خواهد شد.
وی گفت: با نصب این سامانه ترافیک سایر جاده‌ها بیشتر شده و اغلب خودروهای عمومی دیگر مسیرها را انتخاب کرده اند که این امر نیز مورد اعتراض مسافران و ساکنان شهرستان ساوجبلاغ را در پی داشته است.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: معاون وزیر راه و شهرسازی نصب این گونه سامانه ها را در تمام بزرگراه های کشور برای تامین منابع مالی این وزارتخانه ضروری دانست لیکن تا هفته آینده مکان جدیدی برای این سامانه مشخص می شود.
پیش از تعطیلات نوروز ۹۸ سامانه دوربین هوشمند دریافت عوارض به صورت الکترونیکی در خطوط شمال و جنوب آزاد راه کرج- قزوین حد فاصل ورودی شهر جدید هشتگرد قبل از پل شهید قاسمی نصب شد که گفته می شود نصب آن با هماهنگی مدیران استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ نبوده است.
9933/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.