محسن انصاری عضو هیات رئیسه مجمع جوانان کشور روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دبیرخانه این جشنواره در استان البرز استقرار دارد و هنرمندان و عکاسان می توانند آثار خود را برای این دبیرخانه ارسال کنند.
وی بیان داشت : مهلت دریافت آثار تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری تعیین شده و هنرمندان می توانند آثار خود را در زمینه سیل استان های خوزستان ، ایلام ، لرستان ، گلستان و سایر مناطق را به دبیرخانه ارسال نمایند.
انصاری گفت: به 10 اثر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
انصاری با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در عید سعید فطر برگزار می شود اظهار داشت: همچنین به بهترین تیتر در خصوص ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده جایزه نفیس اهدا می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای وقوع سیل در استان گلستان یک تیم جهادی از سازمان های مردم نهاد البرز با هدف خدمات رسانی و کمک های امدادی به این منطقه اعزام شد، گفت: در کنار آن، 15 سازمان مردم نهاد در سطح استان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند که از طریق جمعیت هلال احمر البرز به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد.
انصاری ادامه داد: با وقوع سیلاب در استان لرستان پنج سازمان مردم نهاد ویژه جوانان از البرز به این استان اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه البرز استان معین خوزستان است افزود: از تاریخ پانزدهم فروردین ماه به بعد کمک های مردمی برای این استان جمع آوری و یک تیم جهادی 40 نفره نیز در شهر شوشتر مشغول خدمات دهی و توزیع اقلام بین سیل زدگان شد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.