نماینده ولی فقیه در البرز گفت: هدف آمریکا از تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با اراده قوی پاسداران در حفاظت از انقلاب است.

به گزارش ایلنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی امروز به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در دیدار با جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در کرج اظهار داشت : بر خلاف خواسته دشمنان نظام و انقلاب، سپاه همچنان از تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کند و این سپاه است که مانع رسیدن آمریکا به اهدافش شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: توانایی‌ها و توسعه 40 سال انقلاب اسلامی باشکوه و معنادار بود که اعلام سپاه پاسداران به عنوان تروریست در چنین روزهایی نشان دهنده آن است که حرکت های این نیروی متعهد صحیح و دشمن شکن بوده است. 

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: افول و ضعف آمریکا در عرصه مقابله با نظام الهی جمهوری اسلامی سبب شده تا امروز با مردم و انقلاب اسلامی به دشمنی بپردازد.

وی با بیان اینکه حاکمیت اسلام در ایران نخستین و مهمترین عاملی است که تفکر اسلام ستیز غرب را به مقابله با ایران اسلامی واداشته خاطرنشان کرد: به خطر افتادن بنیان نظام استکباری از سوی نظام جمهوری اسلامی دومین عامل مقابله دشمن با ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: تبدیل شدن انقلاب اسلامی به الگوی مظلومان جهان، دشمنی با اسرائیل، رشد علمی و تکنولوژیی و اقتدار دفاعی کشور از دیگر دلایلی است سبب شده که دشمن هر روز با ترفند و شعار جدیدی به مقابله با نظام جمهوری اسلامی بایستد.

آیت الله حسینی‌همدانی ضمن تاکید بر پایداری در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: قدرت آمریکا رو به افول است و قدرت سخت افزاری و نرم‌افزاری دیگر توان مقابله در برابر نیروهای برحق اسلام را ندارند. شکست ارتش آمریکا در کشورهای منطقه خود دلیل محکمی برای نمایش ضعف استکبار جهانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.