ابراهیم طاهر نژاد روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های روز جانباز که در آستانه سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز برگزار شد، افزود: تکریم جانبازان روح ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: اگر فرهنگ ایثار و جانبازی در جامعه بسط و گسترش یابد انقلاب اسلامی پایدار خواهد ماند.
طاهر نژاد گفت: جانبازان ستون‌های محکم انقلاب اسلامی هستند که همچون علمدار دشت کربلا متواضعانه و شجاعانه و ولایتمدار در جبهه حق خوش درخشیده و تا به امروز پای اهداف انقلاب ایستاده و راه شهدا را زنده نگه‌داشته‌اند.
وی اضافه کرد: تکریم جانبازان روح ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه خواهد داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: برنامه‌های متنوعی ازجمله دیدار با جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی- فرهنگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی، تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی، برنامه‌های روز جانباز در مدارس شاهد و ... در استان البرز به مناسبت روز جانباز با همکاری دستگاه‌های اجرایی به اجرا درخواهد آمد که این مهم کمترین کار ممکن در جهت تکریم و خشنودی عمارهای انقلاب است.
طاهرنژاد بیان داشت: یکی از این برنامه هاکه به‌صورت متمرکز برگزار می شود، جشن بزرگ روز جانباز باهدف بزرگداشت مقام علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و تکریم جانبازان است که فردا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه هم‌زمان با روز فرهنگی کرج از ساعت 15 به همت شهرداری، شورای شهر و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد.
استان البرز دارای 5250 شهید، بیش از 18 هزار جانباز و 900 آزاد سرافراز است.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.