دکتر مهرداد بابایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این تعداد ماموریت از 25 اسفند 97 تا 17 فروردین ماه جاری انجام شد که با رشد 34 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود.
رئیس اورژانس بیان داشت: تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده در این مدت توسط کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات اورژانس 115 البرز ،24 هزار و 677 مورد بود که در قالب ارائه مشاوره یا اعزام آمبولانس به تماس گیرندگان پاسخ داده شده است.
تعداد بیمارانی که به هر نحوی از خدمات اورژانس البرزبهره مند شدند ، 6هزار265 نفر بودند که از این تعداد سه هزار و17 نفر ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی، به مراکز درمانی منتقل شده و سه هزار و 102نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
بابایی گفت : در جریان انجام ماموریت ها ، 874 مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و 8هزارو هفت ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی بود.
به گفته وی، تعداد ماموریت های تصادفی جاده ای نسبت به پارسال کاهش 13 درصدی داشت .
بابایی تعداد مصدومان تصادفات جاده ای 366 نفرو تعداد فوتی تصادفات جاده ای 2 نفر بوده که در این مورد کاهش 60 درصدی داشتیم.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی البرز در ادامه افزود: اورژانس هوایی البرز با اعزام به 17 ماموریت، 24 نفر را ضمن انجام اقدامات درمانی حفظ حیات به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داده است.
ارائه خدمات اورژانس هوایی البرز در طرح سلامت نوروز 98 از رشد 55 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بود.
دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی همچنین گفت: تعداد مراجعان به ایستگاه های سلامت استان البرز که در6 نقطه از استان دائر بوده و به مسافران نوروزی ارائه خدمت داشت ، 961 نفر ثبت شد که رشد 29 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود.
بابایی تعداد مراجعان به اورژانس بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی البرز را 90 هزارو 752 نفر اعلام کرد که با رشد 13 درصدی همراه بود.
این مسئول، تعداد بازدیدهای انجام یافته توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز را 14 هزار و 351 مورد ، تعداد واحدهای متخلف معرفی شده به مراجع قضایی را 372 مورد و تعداد واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف که پلمب شدند را 152 باب اعلام کرد.
میزان مواد غذایی فاسد و معدوم شده دراین مدت 42 هزارو 98 کیلوگرم بود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.