به گزارش ایرنا، عباس زارع روز یکشنبه در نشست شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت:در نیمه نخست سال جاری به جز پروژه های قطار شهری و بزرگراه شمالی که زمان بر هستند بیشتر پروژه های نیمه کاره عمرانی شهر کرج به نتیجه می رسد.
وی ادامه داد: انتظار می رود با تصمیمات آتی در شورای شهر کرج امسال، شرایطی مطلوب تر و روزهای بهتری را برای شهرمان رقم بزنیم.
زارع گفت: وضعیت سیل و اوضاع بحرانی حادث شده در کشور داشتیم که خوشبختانه وضعیت نامطلوبی از بابت این بارش ها و وقوع سیلاب ها در کرج بروز نکرد و مدیریت صحیح صورت گرفت.
رئیس شورای شهر کرج افزود: در روزهای بارانی و پربارش امسال، نیروهای شهرداری کرج حضور موثر داشتند و 2 حادثه ای هم که داشتیم با کمترین خسارت رسیدگی شد و آسیبی برای شهروندان در برنداشت.
وی با قدردانی از اقداماتنوروزی شهرداری کرج در زمینه جنگل کاری و گلکاری ها، آذین بندی ها و استقرار المان ها بیان داشت: سازمان سیما و منظر شهری و سازمان فرهنگی در کنار فعالیت مثبت و ارزنده مناطق دهگانه شهرداری کرج نقش موثری در این میان داشتند.
زارع گفت: پروژه های بزرگراه شمالی و قطار شهری 2 ابر پروژه شهر کرج است که بدون حمایت و کمک دولت پیشبرد این پروژه ها امکان پذیر نیست.
وی با بیان اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی در شهر کرج گفت: برای رسیدن به وضعیت معقول در زمینه توسعه این ناوگان نیازمند افزوده شدن یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس به این سیستم هستیم.
شورای شهر کرج 13 نفر عضو دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.