به گزارش ایرنا، این محموله 60 تنی حاوی پتو و چادرهای امدادی جمعیت هلال احمر استان البرز است که با یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 به خوزستان ارسال می شود.
مدیر عامل فرودگاه بین المللی پیام البرز گفت: کمک های مردم این استان به سیل زدگان از طریق این فرودگاه ارسال خواهد شد.
نادر ثناگو مطلق در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طبق هماهنگی استاندار البرز و جمعیت هلال احمر، کمک های مردمی جمع آوری شده در سطح استان و تجهیزات و امکانات مدیریت بحران از راه هوایی به استان های سیل زده ارسال می شود.
وی اضافه کرد: هماهنگی خوبی بین دستگاه های اجرایی استان برای کمک به استان های آسیب دیده از سیل وجود دارد و با هماهنگی استاندار البرز و جمعیت هلال احمر مقرر گردید کمک های مردمی و تجهیزات امدادی استان از طریق فرودگاه پیام به استان های آسیب دیده منتقل شود.
ثناگو مطلق گفت: فرودگاه پیام امکانات خوبی برای خدمات دهی به پروازهای باری دارد و در حال مذاکره برای هماهنگی پرواز به مقصد استان های آسیب دیده از سیل هستیم.
وی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات خود را برای ارسال سریع آماده کرده ایم.
همچنین در روز دوشنبه نیز یک فروند هواپیما حاوی کمک های مردمی این استان به وزن بیش از 40 تن شامل پتو، چادر، مواد شوینده و مواد غذایی از طریق فرودگاه بین المللی پیام البرز به مقصد استان لرستان اعزام می شود.
فرودگاه بین المللی پیام البرز، یکی از ظرفیت های بزرگ این استان است که تا پیش از این به عنوان فرودگاه کارگو در کشور مشغول به فعالیت بوده است.
بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام از شهریورماه سال 97 فعال شد و توسعه هر چه بیشتر آن نوید توسعه را به این استان می دهد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.