به گزارش ایرنا، سالار قاسمی روز شنبه در دیدار نوروزی با کارکنان اداری آموزش و پرورش البرز اظهار داشت: مطالبات فرهنگیان در این استان از طریق استانداری ، وزارتخانه متبوع و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با جدیت در حال پیگیری است.
وی بیان داشت: امیدواریم با پیگیری هایی که در حال انجام است بتوانیم تا پایان فروردین ماه 98 بخشی از مطالبات فرهنگیان در این استان را پرداخت کنیم.
قاسمی با اشاره به اینکه جامعه ای حال خوش و بهتری دارد که حال آموزش و پرورش آن خوب باشد، اضافه کرد: برای اثر گذاری بهتر نهاد مهم تعلیم و تربیت در کشور باید از آن حمایت کرد.
وی خاطرنشان کرد: برای نو شدن باید نگاه ما به قدرت درونی باشد زیرا سازمانی رشد خواهد داشت که به این بخش اهمیت ویژه ای دهد.
قاسمی در بخشی دیگری از سخنانش به راهبرد عملی آموزش و پرورش در حمایت از رونق تولید پرداخت و یادآورشد: در هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش باید به این مهم توجه کرد و اقدامات مناسب را انجام داد.
وی ادامه داد: سیلاب اخیر در برخی از استان های کشور خسارت مالی زیادی را در پی داشت که لازم است با تقویت موج مهربانی در بین مردم بستر کمک به آسیب دیدگان این حادثه ناگوار را بوجود آوریم.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز در این دیدار اظهارداشت: درسیل شیراز
یکی از معلمان البرزی به همراه فرزند دانش آموزش جان باختند که جامعه فرهنگیان استان در سوگ این عزیزان عزادار هستند.
مسعود مهران نیا یادآورشد: در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام سال رونق تولید نامگذاری کردند باید به گونه ای برنامه ریزی و حرکت کنیم که سهمی مهم داشته باشیم.
وی تصریح کرد: سال جدید سال تلاش برای تقویت و رونق اقتصادی کشور با وجود تحریم های دشمنان علیه ایران است لذا باید با وحدت و همدلی این راه سخت را طی کنیم.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.