امیر غفرانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اداره کل ورزش و جوانان البرز از ابتدای مشکلات پیش آمده در اثر سیل برای برخی از هموطنانمان با تمام توان و امکانات در جهت کمک به این عزیزان تلاش کرده است.
غفرانی با اشاره به آماده باش کامل اماکن ورزشی سراسر استان برای اسکان شهروندان و میهمانان نوروزی در طول ایام تعطیلات گفت: هم اکنون نیز تمام تلاشمان‌برای یاری و امداد رسانی به هموطنان سیل زده کشورمان است که به همین منظور تمام ظرفیت جامعه بزرگ ورزش و جوانان البرز را به کار گرفته ایم.
وی ادامه داد : از تمامی شهروندان به خصوص ورزشکاران، مربیان، جوانان، سازمانهای مردم نهاد و هیئتهای ورزشی درخواست می کنیم به هموطنان سیل زده کمک کنند؛ می توانند اقلام و کمک های مورد نظر خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تحویل دهند تا از این طریق کمک ها به مناطق سیل زده ارسال شود.
غفرانی گفت: تاکنون حدود چهل دستگاه خودرو آفرود هیات موتورسواری و اتومبیلرانی با هماهنگی هلال احمر به همراه وسایل مورد نیاز و مواد غذایی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده است.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون چکمه، بیلچه، جارو، بیل، پارو، دستکش پلاستیکی، طناب، چسب پهن، لباس کار، بادگیر، مواد شوینده و بهداشتی و گونی از ضروری ترین اقلام لازم و مورد نیاز در مناطق سیل زده خرم آباد و خوزستان برای امدادرسانی به هموطنان است.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.