به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در دیدار نوروزی با مدیران استان البرز افزود: در تعاقب تحقق اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید، رونق اشتغال، سرمایه گذاری، اقتصاد را خواهیم داشت.
وی ادامه داد: ابتدای سال کارگروه تخصصی تحقق شعار سال در البرز برگزار شده و دستورالعمل های لازم در این رابطه در پنج محور اساسی به مدیران داده شد.
شهبازی گفت: این کارگروه به جد فعالیت خود را ادامه می دهد و تشریح برنامه ها و اهداف آن طی تجمیع مصوبات کارگروه اعلام و اطلاع رسانی می شود.
وی خاطرنشان کرد: از خدا می خواهیم که این اتحاد، همدلی ها در البرز برای نیل به اهداف توسعه همه جانبه استان، استمرار یابد.
استاندار البرز با تبریک سال نو و ابراز تاسف از حوادثی که بواسطه سیل در چندین استان کشور رخ داد، افزود: سال گذشته، کشور در سایه اتحاد و انسجام تمامی قوا و پیرو راهبردهای مقام معظم رهبری از فراز و نشیب های فراوانی گذشت.
وی ادامه داد: مستکبران و معاندان نظام سال 97 را سال سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران می دانستند ولی از این برهه نیز با سربلندی و سرفرازی عبور شد.
شهبازی گفت: سال گذشته برخلاف دسیسه ها و پیش بینی های دشمنان، جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بسیار باشکوه برگزار شد.
وی با اشاره به حوادث اخیر و سیل در نقاط مختلف کشور افزود: اکنون نیز مانند دوران دفاع مقدس تمام نیروهای دولتی، نظامی و مردمی برای کمک به آسیب دیدگان بسیج شده اند.
استاندار البرز اضافه کرد: البرز نیز در این زمینه علاوه بر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و مقابله ای برای مدیریت بحران احتمالی سیل، برای کمک رسانی به سیل زدگان سایر استان های شمالی و جنوبی کشور وارد عمل شده است.
وی گفت: موج سوم بارش ها در راه است و باوجود اینکه البرز زیاد در معرض بارش شدید نیست، تمام دستگاه ها در آماده باش کامل قرار دارند.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.