دکتر مهرداد بابابایی شامگاه پنجشنبه به ایرنا گفت: با توجه به روز های پایانی تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران ، تیم های امدادی از طریق زمینی و هوایی به مسافران و حادثه دیدگان احتمالی خدمات دهی خواهند کرد.
وی بیان داشت : محور کرج - چالوس که در این ایام از پرتردد ترین جاده های کشور می باشد بعد از گذشت چند روز مسدود بودن ، اکنون شاهد تردد یک طرفه از چالوس به سمت کرج می باشد.
وی افزود: اورژانس البرز به منظور پوشش حوادث ترافیکی احتمالی، ضمن افزایش ظرفیت ناوگان زمینی در این محور ، با استقرار اورژانس هوایی در این جاده مهم، آمادگی دارد سرعت انتقال و درمان بیماران و مصدومان را افزایش دهد.
وی اظهار داشت: ساعت 15:47 امروز پنجشنبه، 15 فروردین مرد 67 ساله که در یکی نقاط کوهستانی دچار سکته حاد قلبی شده بود ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط تکنسین های اورژانس هوایی، در مدت زمان 15 دقیقه د به بیمارستان شهید رجایی کرج منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
بالگرد اورژانس 115 البرز به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هفت دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه موتورلانس و نیز یک واحد ایستگاه سلامت نوروزی در محور کرج چالوس آمادگی ارائه خدمات درمانی به مسافرین نوروزی را دارد.
در اتوبان کرج قزوین نیز یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 13 دستگاه آمبولانس مستقر و سه ایستگاه سلامت دایر هستند.
در جاده اشتهارد چهار دستگاه آمبولانس مستقر و یک ایستگاه سلامت آماده ارائه خدمت است.
در جاده قدیم کرج - قزوین هشت دستگاه آمبولانس، در شهرستان طالقان سه دستگاه آمبولانس و یک ایستگاه سلامت و در مناطق پر تردد شهری نیز در هفت نقطه آمبولانس مستقر خواهد بود و کارشناسان عملیاتی اورژانس با تمام توان آماده ارائه خدمات درمانی هستند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.