مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان دعوت کرد که در مراسم تشییع محمد ابراهیم رنجبر امیری، قدیمی ترین روزنامه فروش جهان، شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، ناصر مقدم ضمن ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت رنجبر امیری، قدیمی ترین روزنامه فروش جهان،اظهار داشت: محمد ابراهیم رنجبر امیری، اسمی است که گفته می شد در کتاب رکوردهای گینس هم به ثبت رسیده و عنوان قدیمی ترین روزنامه فروش جهان را به خود اختصاص داده،دار فانی را وداع گفت. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: مرحوم رنجبر فقط یک روزنامه فروش و کیوسک دار عادی نبود ، بلکه خاطرات گویا و صندوقچه اسرار حدود یک سده همراهی با مطبوعات و اهالی رسانه را با خود به همراه داشت.

وی افزود: آن مرحوم، ۸۰  سال از عمر خود را در عرصه های مختلف مطبوعاتی و رسانه های مکتوب سپری کرد و حتی تا واپسین لحضات عمر خویش، دستی بر قلم داشت.

مقدم خاطر نشان کرد: محمد ابراهیم رنجبر امیری متولد سال ۱۳۰۷  است که از سال ۱۳۱۶ کار فروش روزنامه را در تهران آغاز کرد و دارای خاطرات متعددی از فضای مدیریت و فروش مطبوعات در ۸۰ سال گذشته است.

وی ادامه داد: این روزنامه نگار قدیمی تا کنون چند کتاب از جمله "۷۶ سال با مطبوعات" از خاطرات وی را در بر دارد را به رشته تحریر درآورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان برای حضور در مراسم تشییع مرحوم رنجبر امیری، یادآور شد: به منظور تکریم و گرامیداشت یاد این پیشکسوت فعال عرصه رسانه از کلیه اصحاب محترم فرهنگ و هنر و رسانه استان البرز، دعوت بعمل می آید تا در مراسم تشییع، پیشکسوت فقید رسانه، مرحوم محمد ابراهیم رنجبر امیری که ساعت ١٠ صبح روز شنبه ۹۸/۱/۱۷  از مقابل درب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به سمت بهشت سکینه کرج برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.