به گزارش ایرنا، این بار سیل مهربانی ها به راه افتاده، سیلی که درد مردمان را درد خود می داند و فارغ از قومیت و فرهنگ تنها هدف شان رساندن مسکنی به هموطنانشان است.
زن و مرد، پیر و جوان این روزها در درد مردم سیل زده با آنها همنوا شده اند، مردم آن دیارها دغدغه شان شده است، موج های مهربانی به راه افتاده تا گرد نامهربانی را از پیشانی مردمانشان بزدایند.
در استان البرز نیز مردمان این دیار همواره ثابت کرده اند، درد دیگران را درد خود دانسته و هر جایی نامی از خوبی به میان می آید، ایران کوچک در میان آنها می درخشد.
نوروز و دید و بازدیدها، اجازه نداد تا رنج مردمان سیل زده را فراموش کنند، این بار خود را فراموش کرده اند تا اشک های کودکانی که این روزها فقط سیل را در اتاق های کوچک شان می بینند پاک کنند.
با آغاز سیلاب در کشور، مردم البرز و پیشتاز در آنها ورزشکاران این استان در قالب های مختلف به صورت خودجوش به این مناطق اعزام شده اند، تا باری هر چند کوچک را در این استان ها بردارند.
از آغاز سیلاب، درهای ورزشگاه های استان البرز برای اسکان مردم سیل زده به صورت 24 ساعته باز بوده و پذیرای افراد بوده است.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت: تمامی سالن های ورزشی در استان برای اسکان احتمالی مسافران نوروزی و سیل زده ها در آمادگی کامل هستند.
امیر غفرانی افزود: همچنین تمامی سالن ها و مجموعه های ورزشی که توسط مستاجران اداره می شوند، موظف به آمادهب اش و حضور شبانه روزی هستند.
وی اضافه کرد: این آمادگی در مجموعه ورزش استان وجود دارد که 100 نیروی دارای تجربه و آموزش دیده را به استان های سیل زده اعزام که به محض صدور اجازه آن در قالب گروه جهادی اعزام می شوند.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: 2 گروه امداد و نجات با بیش از 100 خودرو 2 دیفرانسیل و آفرود با هدف امداد و نجات به مناطق سیل زده در استان گلستان اعزام شدند.
اردشیر درویشی افزود: همراه این خودروها، اقلام ضروری اهدایی مردم استان از جمله لباس، آب معدنی، کنسرو، تن ماهی و چادر برای کمک به سیل زدگان تهیه و ارسال شده است.
وی اضافه کرد: همچنین با بروز سیلاب در استان لرستان، کمک های غیر نقدی از این استان شامل نان، برنج، پوشک بچه، شیر خشک، لوازم بهداشتی، داروهای اسهال و سرما خوردگی، قطه چشمی، خرما، آب معدنی، چکمه، لباس، چادر و پتو توسط خودروهای 2 دیفرانسیل و آفرود به منطقه اعزام شد.
همچنین تیم فوتبال گل ریحان البرز، پس از حضور در آق قلا، این بار به یاری هموطنان حادثه دیده خود در شهرستان درود استان لرستان شتافته است.
در پی حوادث اخیر، نمایندگانی از این باشگاه به مناطق سیل زده اعزام و در حال خدمات رسانی هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.