مرتضی شکوری پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان محیط زیست فردیس در باغات و بوستان های سطح شهرستان با شعار نوروز بی زباله و گرامیداشت روز طبیعت با اهدا کیسه های پارچه ای در بین میهمانان نوروزی و شهروندان فردیس از ساعات اولیه صبح بر پاکیزه نگه داشتن محیط تاکید کردند.
وی اظهار داشت: طبیعت هر ساله همزمان با فصل بهار سفره رنگین خود را برای حضور مردم در دامان خود می گشاید اما متاسفانه برخی بی توجهی ها سبب شده تا طبیعت تنها قربانی روز انس با طبیعت باشد.
شکوری پور افزود: بر همین اساس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان با هدف توجه به محیط زیست، اهدا زیست محیطی و خدمت رسانی بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ویژه ای را برای روز طبیعت تدارک دیده است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس گفت: شهروندان می توانند هنگام بازگشت به شهر در ساعات پایانی روز کیسه زباله های را در مبادی ورودی شهر به خودروهای حمل زباله شهرداری تحویل داده و یا در سطل های زباله داخل شهر تخلیه کنند.
وی افزود: با رها نکردن زباله در طبیعت و با جمع آوری این زباله ها در روز آشتی با طبیعت گام اساسی در جهت حفظ وصیانت از محیط زیست برداریم.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.