سالار قاسمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمرکز بر اقدامات زیر بنایی موجب می شود تا از ظرفیت های آموزشی، خدماتی و رفاهی در جهت در آمدزایی استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: ما در آموزش و پرورش باید به دنبال عزت ، استقلال، اقتدار و اعتماد سازی در این حوزه باشیم .
وی با اشاره به نگاه ویژه استاندار البرز به آموزش و پرورش، یادآور شد: رویکرد مسئولان به آموزش و پرورش می بایست یک رویکرد و یک نگاه حاکمیتی باشد و برای عزت و استقلال آموزش و پرورش گام های موثر بردارند.
وی تصریح کرد: نگاه استراتژیک ، تحولی ، تعاملی ، امید آفرینی و خلاقیت موجب پویایی و شکوفایی در آموزش و پرورش می شود.
وی اضافه کرد: برنامه آموزش و پرورش در مدارس دانش آموز یاوری و دانش آموز باوری است باور به توانایی دانش آموزان موجب بروز نشاط بیشتر آنها می شود و ایجاد مدارس شاد در این راستا بسیار نوید بخش بوده است.
وی با بیان اینکه عمیق ترین نهاد آموزش در کشور می بایست خانواده باشد ، ادامه داد: خانواده توانمند، دانش آموز توانمندی را پرورش میدهد و ما در راستای توانمند سازی اولیا گام های خوبی را برداشته ایم.
قاسمی گفت: امروز امنیت کشور مرهون زحمات فرهنگیان عزیز است که توانسته اند با وجود تحریم های اقتصادی در کنار دانش آموزان و خانواده آنها به آرامش جامعه کمک کنند.
وی بیان داشت: کارکنان آموزش و پرورش البرز باید در تمامی سطوح تلاش خود را به کار گیرند و از ظرفیت های بالقوه خود در راستای اعتلای آموزش و پرورش استفاده کنند.
وی در ادامه به نامگذاری سال 98 پرداخت وافزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلام سال جدید را سال رونق تولید نام‌ نهادند که ضرورت دارد فرهنگیان به رسالت خطیری که در این زمینه بر دوش دارند نگاه ویژه ای داشته باشند.
البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.