محمد امین بزازی پور فرشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمهیدات لازم برای پیشگیری هر گونه خسارات احتمالی در سطح شهرک های صنعتی به علت بارش باران در روزهای اخیر و احتمال بارش در روزهای آینده صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: به این منظور تمامی مدیران مجموعه و نیروها در شهرک های صنعتی بویژه شهرک صنعتی اشتهارد با توجه به بروز سیلاب در سال گذشته در این شهرک، در حالت آماده باش و به صورت شبانه روزی در مجموعه حضور دارند.
بزازی پور فرشی در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت اولین شهرک تخصصی پسماند استان البرز اشاره و خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده و هماهنگی هایی که با سازمان حفاظت محیط زیست انجام داده ایم در سال آینده شهرک تخصصی پسماند احداث می شود.
بزازی پور فرشی گفت: با توجه به رشد صنعت و تهدیدات زیست محیطی لازم است تا برای مدیریت پسماندهای صنعتی تدابیر مناسبی اندیشیده شود.
وی ادامه داد: شهرک تخصصی پسماند البرز توسط شرکت های متخصص که به تایید سازمان های بین المللی رسیده اند، احداث و انتظار می‌رود تا هفته دولت بخشی از عملیات ساخت شهرک تخصصی پسماند استان البرز اجرا و واحدهای صنعتی بتوانند از آن استفاده کنند.
در بارندگی های خرداد ماه سال گذشته، سیلاب بیش از 310 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شهرک صنعتی اشتهارد در این استان خسارت وارد کرد.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در البرز مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 2 هزار واحد در شهرک صنعتی اشتهارد قرار دارند.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.