به گزارش ایرنا، ابراهیم فلاح نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: مسابقه حضوری کتاب خوانی سلام بر ابراهیم در سه دوره ویژه آموزگاران و دبیران ، معاونین آموزشی ، پرورشی ، اجرایی و مدیران در حال برگزاری است.
وی یادآور شد: در این مسابقه 700 داوطلب در هنرستان شهید صدوقی کرج برگزار و به 40 نفر جوایز ارزنده ای اهدا می‌شود.
** دیدار از خانواده معظم شهدا
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در ادامه به طرح دیدار از خانواده معظم شهدا در این ناحیه اشاره و اظهار داشت: شهید رضا پناهی از دانش آموزان این ناحیه بوده و سید علی موسوی نیز از فرهنگیان جانباز 70 درصد است.
فلاح نژاد با تاکید بر لزوم ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان داشت: برای به سعادت رسیدن، جوانان و نوجوانان ما باید از شهدا و جانبازان پیروی کنند.
وی با بیان اینکه برخی جوانان ما پدرانشان جانباز و آزاده هستند و دردهای آنان را دیده‌اند و با راه شهدا و ایثارگران آشنا هستند، تصریح کرد: این فرهنگ ایثار و شهادت را باید آموزش دهیم، اگر می‌خواهیم فرزندان ما به سعادت برسند باید این فرهنگ در جامعه جا بیفتد.
** جشنواره ایران شناسی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج اظهار داشت : نخستین جشنواره ایران شناسی در مدارس این ناحیه برگزار شد.
فلاح نژاد هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش آموزان با آداب، سنن و فرهنگ غنی اقوام ایرانی ذکر کرد.
وی بیان داشت: این جشنواره در قالب طرح پژوهشی در مورد استان ها ی مختلف کشور به منظور افزایش سطح آگاهی و دانش اندوزی دانش آموزان اجرا شد.
وی یادآور شد: اجرای این جشنواره موجب تقویت حس همکاری و همیاری در بین فعالان عرصه تعلیم و تربیت شد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.