محمد امین بزازی پور فرشی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه شهرک های صنعتی استان ، ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری دارند اظهار داشت: با پیگیری های استاندار البرز و همکاری های دستگاه های خدمات رسان مشکل زیرساخت‌های شهرک های صنعتی که از گذشته به ارث مانده بود برطرف شده و امیدواریم بتوانیم ظرفیت سرمایه پذیری استان را بیش از پیش افزایش دهیم.
وی به پیگیری موضوع معافیت‌های مالیاتی در شهرک های صنعتی اشاره و گفت: و امیدواریم بتوانیم با به نتیجه رساندن این موضوع خدمت بزرگی به صنعتگران البرز کرده باشیم.
بزازی پور فرشی در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی مرکز لجستیک شهرک صنعتی اشتهارد در خرداد ماه اشاره و اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده، ایجاد مرکز لجستیک شهرک صنعتی اشتهارد در زمینی به مساحت 15هکتار در نظر در دستور کار قرار و مطالعات آن انجام شده است.
وی ادامه داد: در خرداد 98 با حضور بخش خصوصی مرکز لجستیکی شهرک صنعتی اشتهارد برای بارگیری و باراندازی کالاهای صنعتی راه اندازی می شود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز به راه اندازی تصفیه خانه این شهرک صنعتی اشاره و خاطرنشان کرد: این تصفیه خانه با جدید ترین ماشین آلات و بر اساس تکنولوژی‌های روز اروپا به دستان توانمند متخصصان داخلی ساخته شده است.
بزازی پور فرشی ادامه داد: با راه اندازی این طرح در اواخر فروردین ماه 98 بسیاری از مشکلات ریست محیطی شهرک صنعتی اشتهارد برطرف می شود.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در البرز فعال هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.