معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بازرسی ویژه واحدهای صنفی- خدماتی در سومین روز سال ۹٨ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیامک آقایی ضمن اعلام این خبر گفت: امروز نیز در راستای طرح ویژه نظارت نوروز 98، نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی ادامه داشت که یکی از موارد ویژه نظارتی، گشت بازرسی مشترک از واحدهای طبخ و عرضه غذاست که شامل رستوران ها، تالارها، باغ رستوران ها، طباخی ها، فست فودها و... می شود.

آقایی افزود: در گشت مشترک بازرسی امروز که با حضور نماینده تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی همراه بود از دهها رستوران و مرکز اقامتی جاده چالوس بازرسی به عمل آمد.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره نتایج این بازرسی ها تصریح کرد: در طی بازرسی های صورت گرفته دو رستوران و یک باغ رستوران متخلف شناخته شد که یک مورد آن بدلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در لحظه پلمپ و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه بیان کرد: در سطح شهر نیز تیم های بازرسی سازمان صمت استان البرز بر روند فروش میوه تنظیم بازاری از سردخانه تا جایگاه توزیع و گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد تنظیم بازاری نیز در اقصی نقاط استان نظارت لازم را دارند.

آقایی ادامه داد: در ایام نوروز نظارت بر واحدهای صنفی و خدماتی تشدید شده است مثلا یک تیم ویژه در اکثر ساعات شبانه روز در پایانه مسافری شهید کلانتری حاضر شده و به دقت بر عملکرد شرکت های مسافری و واحدهای خدماتی مستقر در پایانه نظارت می کنند.

این مقام مسول در خاتمه بیان کرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایات خود را از واحدهای صنفی- خدماتی را از طریق سامانه ۱۲۴ مطرح کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.