شهردار فردیس تاکید کرد که با متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز شهری با جدیت برخورد می شود.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری، ضمن تبریک سال نو، پیرو تاکیدات فرماندار شهرستان فردیس مبنی بر لزوم مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی افراد سودجو درصدد هستند نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در ایام تعطیلات نوروزی اقدام کنند، مدیریت شهری فردیس در راستای تشدید نیروهای گشت مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اقدام کرده است.

وی در ادامه از مساعدت دادستان فردیس در ارائه حکم مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد و عنوان کرد: مدیریت شهری فردیس با همکاری و هماهنگی فرمانداری، نیروی انتظامی و دادستانی فردیس بدون تعارف با ساخت و ساز غیر مجاز و تخلفات ساختمانی برخورد می کند.

شهردار فردیس از لغو مرخصی واحدهای نظارتی شهرداری فردیس تا بیستم فروردین ماه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: گزارشات شهروندان در جلوگیری از پدیده ساخت و ساز غیر مجاز انکار ناپذیر است. در همین راستا از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی اعم از دیوارکشی غیرمجاز ، پیشروی، اضافه کردن طبقات غیر مجاز و غیره، مراتب را با سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس درمیان گذارند.

به گفته غفاری جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری فردیس از ابتدای تاسیس بوده که خوشبختانه در این راستا به خوبی عمل شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.