زهرا گیتی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج اظهارداشت: مهرگیتی مؤسسه‌ای غیر دولتی و نیکوکارانه با رویکرد یاری رسان است که اقدام به جمع آوری کمک های خیران در داخل و خارج از کشوربه منظور توسعه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی در چهار گوشه ایران اسلامی می کند.
وی بیان داشت: به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت در مناطق کم برخوردار کشور، کمپین سال نو ، لباس نو راه اندازی شد که در این کمپین هموطنان خیر کمک شایانی کردند.
گیتی نژاد ، ماموریت این موسسه را مشارکت در احداث فضاهای آموزشی و فرهنگی به‌خصوص ساخت مدرسه در مناطق محروم و نیازمند و همچنین حمایت مادی، معنوی و فرهنگی از دانش‌آموزان مستعد و محروم در مناطق مختلف کشور عنوان کرد.
وی، حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان کم‌برخوردار، اهدای کتاب ، رایانه ، تجهیز مدارس ، فعالیت های آموزشی و فرهنگی را از دیگر خدمات این موسسه به مدارس مناطق کم‌برخوردار کشور برشمرد.
گیتی نژاد خط مشی موسسه خیریه مهرگیتی را اهمیت به تحصیل و آموزش کودکان سرزمینمان ایران در یک فضای آموزشی استاندارد و مجهز استوار ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه مهرگیتی به این می‌اندیشد که هیچ دانش‌آموز مستعد محرومی به واسطه فقر مالی از تحصیل بازنماند، افزود: تلاش مهرگیتی ساختن ایرانی عاری از تبعیض و فقر فرهنگی است و برای این منظور علاوه بر ساخت مدارس استاندارد و مجهز در مناطق محروم کشور، از تحصیل دانش‌آموزان مستعد این مناطق نیز حمایت می کند.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.