به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در نشست معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز افزود: روابط عمومی مسئولیت انعکاس دستاوردهای دولت را دارد و باید واقعیت اقدامات و عملکرد دولت و نظام را اطلاع رسانی کند.
وی گفت: کار ما ابهام زدایی و تنویر افکار عمومی است و در بکارگیری نیروی انسانی سمت و سوی افراد تعیین کننده نیست بلکه هر کسی برای تحقق برنامه های دولت و آرمان های نظام همسو باشد را در مجموعه می پذیریم.
وی افزود: از مسئول روابط عمومی استانداری انتظار دارم که تمام خبرنگاران و رسانه ها را به یک چشم ببیند و با تمام آنان ارتباط خبری دوسویه داشته باشد.
شهبازی خطاب به مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت که به رسانه‌ها و انتقادات و پیشنهادهای آنها احترام بگذارید و برای حفظ و تعالی جایگاه رفیع رسانه ها ومطبوعات استان با همراهی سایر نهادهای مسئول برنامه‌ ریزی کنید.
وی تاکید کرد: درصدد مقابله با کسی نیستیم و فضا برای نقد منصفانه باز است و در این راستا به عقاید تمام شهروندان احترام می گذاریم.
استاندارالبرز افزود: روابط عمومی چشم دستگاه اجرایی است از این رو باید مراجعه مردمی و درخواست های جامعه را رصد کرده و به اطلاع مدیران برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: تمام معاونان، مشاوران و مدیران باید پاسخگوی ارباب رجوع باشند و با تکریم مراجعان، گوش شنوای مردم باشند.
استاندار البرز گفت: امید است در سایه هم افزایی و همدلی بتوانیم برای تحقق اهداف نظام و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق گام برداریم.
وی با اشاره به سوابق رحمانیان بعنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری افزود: وی فردی توانمند است و آشنایی کامل با رسانه دارد و از طرفی نیز بسیار پرتلاش و پویا است.
در این نشست «حسین رحمانیان» به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز معرفی شد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.